Iltamia!

Hieman jos kuulumisia päivittelisi. Olen lopettamassa lääkitystäni! Olen siitä enemmän kuin innoissani...tuli sellainen olo että olen tullut lääkkeiden kanssa tieni päähän. En tunne niitä tarvitsevani. Jo ensi viikon torstaina nukun ilman iltalääkettä. Pienoinen jännitys on toki ilmassa asian tiimoilta. Saanko unta? Heräilenkö? Toisaalta tiedän selviäväni. Enhän olen asian kanssa yksin. Kunhan tästä lääkkeestä pääsee, saa toinenkin kenkää!  Jospa sitä sitten olisi taas "normaali ihminen". Hulluna silti pysynen loppuelämäni. :D

Luulen että tuon lääkkeiden lopettamisen myötä minusta pääsee enemmän esille voimakas intuitiivinen puoleni. Olen jonkunverran oppinut luottamaan intuitioon, ja sanoisin että se on todella tärkeä taito. En muista kertaa jolloin se olisi vienyt minut harhateille tai olisi jollakin tavalla tullut näpeille. Ennemminkin jos suunnitelen asioita liikaa, ne menevät..suoraan sanottuna vituiksi. Kokeilkaa toki muutkin oman sisäisen äänenne kuuntelemista ja tehkää sen mukaan... Se ei voi olla väärässä. ;)

Itseasiassa uskon että se oma sisäinen ääni ei välttämättä ole se oma sisäinen ääni. Se on jokin tai joku sellaisesta maailmasta, mihin meillä ihmisillä ei ole pääsyä tai joka on ymmärryksemme ulkopuolella. Ehkä se on enkeli, ehkä se on kuollut läheisesi..? Uskallatko ajatella näin? Minä uskallan.

Nämä asiat vaativat hieman opettelua ja enimmäkseen hyväksymistä! On tärkeää ottaa kiitollisuudella vastaan se tieto ja taito jota saa... sieltä jostain muualta. En ole löytänyt vielä itseäni mutta olen oikealla tiellä. Minä tiedän sen. Muiden mielipiteillä tämän asian suhteen ei ole väliä.

Kaikki muu; epäröinti, vihantunteet itseään ja muita kohtaan. Epävarmuus ja luottamuspula. Siinä on minun kehitettävät asiani. Melkoinen työnsarka menossa. Mutta jonain kauniina päivänä pääsen eroon noistakin asioista. Tai ainakin osaan katsoa niitä erilailla, eri kulmasta. Yritän kääntä nuo asiat ylösalaisin mielessäni, pystyn ajattelemaan niitä vähemmän mustavalkoisesti. Lisään joukkoon hieman sinistä ja vihreää..outoja kuvioita. Saapas nähdä miten minun mieleni siihen reagoi...

Kannattaa katsoa vaikka tuolia lattialla maaten. Miltä se sieltä näyttää. Eikös vainen ole erilainen?