Ohoi kanssamatkustajat!

Minä vietän vlv:tä eli viikonloppuvapaata, joka on vallan harvinainen meikäläisen työssä. Siksipä ajattelin nauttia siitä selvinpäin. Mielessäni on ajatus tälle iltaa, että lähtisin baariin. Eikä tässä vielä kaikki: selvinpäin ja yksin. Facebookiin kirjoitin asiasta ja se herätti keskustelua. Voiko niin tehdä? Selvinpäin baariin ja vielä yksin.

Minä itse luulen että minulla tulee olemaan hauskaa. Kiva seurata ihmisiä kun ne huitovat humalapäissään ja iskevät toisiaan. Varmasti jossain vaiheessa tunnen oloni jotenkin ulkopuoliseksi, koska minulla ei ole yhdistävää tekijää; humalaa. Ajattelen että se on jotenkin rohkea ja omituinen teko. Mennä nyt yökerhoon vahtaamaan humalaisia ihmisiä.

Mietin tässä sitä mahdollisuutta, että tuleeko kukaan iskemään minua. Olen varmasti pelottava näky. Miehet huomaavat minun olevan selvinpäin, eivätkä uskalla lähestyä. Ei se minua haittaa, mutta tutkimusmielessä odotan mielenkiinnolla. Voisin ottaa muistiinpanovälineet mukaan ja kirjoittaa ylös jotain erityisiä tapahtumia. Minusta voisi hyvinkin tulla jonkinlainen sosiaalisen käyttäytymisen tutkija. Sille lienee oikeakin nimi. En nyt juuri muista mikä se oli.

Kunhan pääsen yli tästä "häpeästä" jonka selvinpäin baariin meneminen aiheuttaa, olen valmis lähtöön. Kirjoitan huomenna kokemukset tänne. Nyt kaikki sankoin joukoin juhlimaan hullussa humalassa. I'll be watcing you... Hih!

Jännäpäivä.