Iltamia iltamia immeiset....

Pitihä se tulla vähä avvautuu notta nii nii. Ei vaan ei mulla kyllä oo sen kummempaa asiaa ees, kuhan kirjotan.

Taidan vaan olla liian jyrkkä mielipiteissäni, koska se aiheuttaa kärhämää eli riitaa eli sanomista. Omasta mielestä oon oikeessa eikä mun pää kovin helposti käänny. Ainakaan tässä asiassa. Minkä sille voi. Arvoni ovat minulle tärkeitä, jos ei passaa niin sitte ei voi kuulkaas nii sitte yhtää mittää!! Jos olen jonkun mielestä parempi ihminen jos luovun arvoistani, niin aika paska homma! Koska en todellakaan aio niistä luopua. Tässä asiassa pidän pääni. Eri asia sitten on se että miten tuo toinen siihen suhtautuu. Kaikkihan tekevät omat päätöksensä... ;) Olen myös sanonut seurauksista. Jos minulla on mielipiteitä, se ei mielestäni tarkoita sitä että toinen on tossun alla..?! Diudiu.. Loppuun lausahdus ihailemaltani henkilöltä, allekirjoitan lausahduksen täysin:

 

"I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." Marilyn Monroe.

 

Mielenkiintoista viikonloppua... ;)